Keresztnév megadása kötelező!
Vezetéknév megadása kötelező!
Valótlan keresztnév!
Valótlan vezetéknév!
Az email cím formátuma nem megfelelő!
Email cím megadása kötelező!
Ezzel az email címmel már regisztráltak!
Jelszó megadása kötelező!
Speciális karakterek nem engedélyezettek!
Legalább 6 karakter szükséges!
Legfeljebb 16 karakter engedélyezett!
A jelszavak nem egyeznek!
A Felhasználási feltételeket kötelező elfogadni!
Az email cím vagy jelszó hibás

Gyakran ismételt kérdések (GYIK)

FIZETÉS MÓDJA

Utánvét — utánvétes fizetéskor GLS futár szállítja a megadott szállítási címre a csomagot, melyet átvételkor készpénzben kell kifizetni. Feliratozott, személyre szabott termékek esetén utánvéttel nem lehet fizetni, csak előre utalással, PayPal-os vagy bankkártyás fizetéssel.

Előreutalás — lehetőség van előre utalásra, ebben az esetben vagy banki átutalással, vagy személyesen egy Raiffeisen Bankban befizetéssel előre ki lehet fizetni a rendelés összegét. Feliratozott, személyre szabott termékek esetén a fizetés (a termék ára plusz a feliratozás vagy cipőnyomás ára) beérkezése után feliratozzuk a terméket.
Bankszámlaszámunk: 12001008-01389264-00100006
számlatulajdonos: Football Factor Kft.
bank: Raiffeisen Bank

PayPal / bankkártyás fizetés — Rendeléskor lehetőség van a PayPal rendszerén keresztül fizetni, PayPal regisztrációval rendelkező vásárlóinknak elég a PayPal felhasználónevüket és jelszavukat megani, azok pedig, akiknek nincs PayPal regisztrációjuk, a bankkártya adataik megadása után közvetlenül a kártyájukkal tudnak egyszerűen és gyorsan fizetni.

SZÁLLÍTÁS

Lehetséges szállítási módok:

GLS Futár — házhozszállítás esetén GLS futár szállítja házhoz a terméket. Amennyiben a szállítási címen nem talál senkit a futár, a megadott telefonszámon keresi a vásárlót, és legfeljebb két alkalommal próbálja meg a kézbesítést.

Bolti átvétel — lehetőség van a termékeket az Andrássy úti üzletünkben átvenni, ebben az esetben a Bolti átvételt kell kiválasztani. E-mailben tájékoztatjuk a vásárlót, amint a megrendelt termék(ek) átvehetőek.

Minden esetben egy munkanap a rendelés átfutási ideje.

HÍMZÉS, FELIRATOZÁS

Cipőhímzés, feliratozás és egyéb egyedi megoldás esetén csak akkor történik meg a termék hímzése, feliratozása, ha beérkezett hozzánk a megfelelő összeg. Ez történhet előreutalással a számlaszámunkra, vagy PayPalos/bankkártyás fizetéssel is.
Feliratozással kapcsolatos kérését a felugró ablakban vagy a rendelés végén a megjegyzés résznél írja le. Ebben az esetben a szállítási idő a megfelelő összeg beérkezése utáni 5 munkanap.

A következő modellekre kérhető hímzés:

  • Adidas F50
  • Nike Hypervenom Phantom
  • Nike Mercurial Victory
  • Nike Mercurial Veloce
  • Nike Mercurial Vapor
  • Nike Magista Opus
  • Nike Magista Orden

Cipőnyomással kapcsolatban a feliratozas@footballfactor.hu címen lehet érdeklődni.

KLUBKÁRTYA

Hogyan lehetsz klubtag? Mindössze egy klubkártya megvásárlására van szükség ahhoz, hogy klubtag legyél és egy éven keresztül klub áron vásárolhass nálunk. Ezt az Andrássy úti üzletünkben vagy a webshopunkon online is megvásárolhatod: http://footballfactor.hu/klubkartya

A klubkártya át nem ruházható, további információk a fenti linken elérhetőek. Ha a klubkártya vásárlás során megadott e-mail címeddel regisztrálsz és jelentkezel be, automatikusan klub áron vásárolhatsz. Ha nem regisztráltál, a rendeléskor megjegyzésben beírhatod a klubkártyád számát és vonalkódját, így utólag levonjuk a kedvezményt. Ebben az esetben nem javasoljuk az előre utalást vagy bankkártyás/PayPal fizetést, csak az utánvétet.

CSERE, VÁSÁRLÁSTÓL VALÓ ELÁLLÁS

Amennyiben a termékkel bármilyen, nem minőségi problémája van a vásárlónak (pl. méretprobléma), 14 napon belül elállhat a vásárlástól, vagy cserét kérhet. Ebben az esetben személyesen az Andrássy úti üzletünkbe hozhatja vissza a terméket a számlával együtt, vagy postai úton is visszaküldheti, ebben az esetben szükséges a számlát és a probléma leírását mellékelni. Ilyen esetben csak és kizárólag gyári állapotú terméket veszünk vissza – ez a csomagolásra és magára a termékre is vonatkozik.

MINŐSÉGI PROBLÉMÁK, HIBÁS TERMÉKEK

Amennyiben a termékkel kapcsolatban minőségi probléma merül fel 6 hónapon belül, azt a webshop@footballfactor.hu e-mail címen jelezheti a vásárló, és kollégánk igény esetén GLS futárt küld a termékért 1000 Ft díj ellenében, majd azt hivatalos, független bevizsgálásra küldjük. Ebben az esetben kérjük, hogy feltétlenül mellékelje a vásárláskor kapott számlát és egy rövid leírást a hibáról. Amennyiben a vizsgálat a termék hibáját állapítja meg, díjmentesen cseréljük és kiszállítjuk az új terméket. Ellenkező esetben a szállítási díj a vásárlót terheli. Természetesen a terméket személyesen is vissza lehet hozni, a számla ebben az esetben is elengedhetetlen ahhoz, hogy át tudjuk venni.

A vizsgálat eredményéről a megadott elérhetőségeken azonnal tájékoztatjuk a vásárlót.

TERMÉK FÉLRETÉTELE

Amennyiben a vásárló bolti átvételt jelöl meg a rendeléskor, az értesítő e-mailtől számított két napig tudjuk félretenni a megrendelt termékeket, ezután töröljük a rendelést.

CSAPATSPORT

Csapatsport részlegünkön mezeket, melegítőket, sportszárakat és rengeteg más terméket kínálunk kiemelten kedvezményes áron, már 8 db-tól. Katalógusunk a http://footballfactor.hu/teamsport_2015.pdf oldalon érhető el, rendelni és érdeklődni a 20/513-6577-es vagy a 20/515-7999-es számon, illetve a csapatsport@footballfactor.hu e-mail címen lehet.